Midsommarkillar....

Killar gillar då inte att ha blommor i håret, absolut inte hårkransar...det är ju nästan som tjejbasiler. Efter mycket tjat(från mig) satt kransarna typ en minut...Där av de glada minerna. Men visst de är ju killar och de är snyggast som de är...Mina fina killar!



Coola, snygga och tuffa är bättre än söta, gulliga och blommiga=)



Alla tjejer var överlyckliga i sna fina kransar. Men man kan ju dansa runt stången även utan.

Midsommar är midsommar, jag är inte överförtjust i den dagen. Jag tycker den är överskattad och blir aldrig riktigt som man tänkt sig. Min dröm är en " prippsblå midsommar" Ni vet så där perfekt, som på film, på en klippa i skärgården, vackra kläningar, varmt, sol, allt är vackert och löjligt lyckligt......

Vi hade en super bra dag, och vi är jätteglada att vi varje år är bjudna. För vem ska man annars fira med än med goda vänner!
Vi hade allt som ska vara...Sil, lekar, stång, dans, hårkransar, tjut, bad, sol, plåster, regn, glass, grillning, jordgubbar, kyla, partytält, papperstallrikar, godis, knott, skratt, vänskap och kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0