Vakna...

Nu har vi kommit till Sundsvall och killarna är fortfarande klarvakna....vi börja åka 16.50 och klockan är nu 23.10. De är tysta och snälla, inget bråk och inget tjat, så klaga på dem det kan jag inte. Antar att de har för mycket att göra för att kunna somna. Vi stannade på shell och köpte en ny film, Trassel. Adam var överlycklig, för den är ju så himla kul...Det visade sig att det roligaste med hela filmen var att en blev slagen i pungenmed en stekpanna...humorn är ju olika=)

Det är ju inte lätt att fatta att det snart är midnatt heller, eftersom det är ljust ute...som dag, fast mitt i natten.



Inte ens jag har sovit än, men jag blev mutad med en iskaffe...de är så himlagoda!

Har ni inte provat, så åk till shell och köp en.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

en sådan vill jag ha nu eller i morgon, kanske blir att gå till loppisen med kidsen och så svängen till shell! är det som en riktig, från starbaks????

2011-07-16 @ 23:30:18
URL: http://blogg.mama.nu/steinerwife/
Postat av: mormor

Bra grabbar, jag vet att ni kan. Ni måste varit jättesnälla, eftersom pappa lyckats köra så fort, så långt. Eller var han jagad av polisen?

Ha det så bra hos Kalle och Axel, hälsa från mormor, och kom ihåg till hemresan att ta fram bästa humöret. Kramar från mormor.

2011-07-17 @ 07:21:26
Postat av: Liselott

Ja, den iskaffen är god! Vad bra att det finns så mkt moderna prylar nuförtiden som gör bilresorna helt okej :). Njut av dagarna uppe i Norr och hälsa Karin.

2011-07-17 @ 15:57:41
Postat av: [email protected]

Ååååååååååååå Linda mumms mumms....vill också ha

2011-07-18 @ 15:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0