Har lånat...

Nu i två veckor till och från, har jag och mina småkillar lånat mamma och pappas stuga. Stuga och stuga..det är igentligen deras poolhus. .men det ligger på landet, det är ett litet hus, det är mysigt...Det har det vi behöver, ingen dusch men poolen ligger presic utan för dörren.
Det har varit så skönt i veckan, kanske inte varit det bästa vädret men det finns ju annat att göra. Vi har varit i skogen och plockat svamp och blåbär, tagit ett kvälls dopp, bakat frukostbröd, bakat kvällsfika...ja gjort det man velat.  Varje kväll har jag och killarna har sett på film alla tre i en bäddsoffa, jättemysigt.
Nu är vi hemma ett par dagar, men på söndag flyttar vi ut igen i en hel vecka.




Det här är uterummet på "vår"lilla stuga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt! Var är mamma och pappa då? Jag kommer ut och hälsar på någon dag.

2011-07-30 @ 01:01:48
Postat av: Linda

De bor ju i stora huset...=)

2011-07-30 @ 09:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0