Söder ut....

Ja en liten liten bit i varje fall, inte till några soliga breddgrader....men mot Borås (där det typ alltid regnar, är grått, blåser och är dimma). Dit ska jag i morgon. Nu är det två veckors jobb med Caesar Collection som väntar, först nu  i morgon så börjar vi att bygga NÄSTA juls showroom och veckan efter är det Stockholm och Formex som gäller, och då är det vår vi ska bygga och sälja.
Ska bli kul, lite segt känns det dock att börja julpynta igen, men det kommer ju att vara med så mycket nytt och snyggt så det ska nog gå. Och det är klart att nu har man ju ångan upp i julkulor, tomtar, snö, rödaband, mossa, kanel, hjärtan och stjärnor så det är bara att köra på.

Bäst att gå och gosa med barnen så jag klarar mig ett tag.

Kommentarer
Postat av: jenny söderberg

ÅÅÅ vad jag längtar till Formex!!!

Vi syns! :)

2011-01-09 @ 15:03:02
URL: http://www.etageblommor.se/
Postat av: Liselott

Mys på med grabbarna och ha det så bra i Borås.

2011-01-09 @ 16:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0