Mot Stockholm...

Dax att bygga Caesars monter på Formexmässan i Älvsjö. På Torsdag startar den, och lokalerna fylls med inköpare. Jag ska bygga nu måndag till onsdag, sen ska jag jobba och sälja  för Caesar torsdag-fredag och söndag...För på lördagen måste jag ju själv gå och hitta alla gobitar.
Ni som ska dit kom och besök mig och titta på allt fin vi har.

Nähe nu måste jag försöka stänga väskan och se om min Paula (min ena anställda från butiken)kommit, hon ska vara med och bygga den här gången. Vi är många duktiga florister som ska fixa montern den här gången. Jag och Paula, Karin och Helene från Caesar och Camilla och Emma från "norrland"...Det ska bli skitsnyggt!


Kommentarer
Postat av: Anna Teddy

Samma här, ska stänga väskan.

Ses senare idag dårå! :)

2011-01-17 @ 07:26:45
Postat av: Morfar

Jag undrar vad skitsnyggt är. Jag har för mig att skit är något som kommer ut bakvägen och således inte kunde vara snyggt.

2011-01-17 @ 09:05:22
Postat av: Caroline, BlomDekor

Kul, då ses vi nog på fredag då jag ska dit och kika runt!

2011-01-17 @ 10:00:00
URL: http://www.blomdekor.se/blogg
Postat av: Sessan

Jag ska dit :)

Hittade din blogg av en slump då jag letade brudbuketter på internet.

Läser till florist & går en vuxenutbildning i Norrköping.

Får försöka hitta din monter :)

2011-01-17 @ 18:05:51
Postat av: Anonym

Jag vill också dit, men någon måste ju vara hemma och ta hand om mamma! Kram kram

2011-01-17 @ 21:08:10
URL: http://blogg.mama.nu/steinerwife/
Postat av: BlomsterDesign/Elli

Ska dit på torsdag... och förbi caesar så ska spana efter dig då :)

Kram elli

2011-01-17 @ 21:38:25
URL: http://blomsterdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0