Gamar....

Var kommer alla i från?

Jag fattar inte....Idag åkte jag för sista gången till Götas, med sorgset hjärta och tunga steg. De har ut försäljning för att få in så mycket som möjligt, och det är klart at det är bra att det kommer massor med folk. Men herre gud har folk inga känslor, tänker alla bara på sig själv och inget annat....Vilka gamar, riv och slit, gap och skrik och en massa skitsnack. Jag brukar vara där näst in till varje dag och är inte jag där så är mamma där, men idag såg vi folk vi aldrig förr sett, tänk att bara för att det är rea kryper man fram...då som först är ALLA intresserade. Tänk om man hade brytt sig innan då kanske det inte gått som det gjort.

Nä man slutar aldrig att förvånnas...Det finns folk till allt!

Jag kommer att sakna Er alla på Götas, inte bara närheten att få tag i blommor eller den goda servicen utan Er som människor. Jag önskar er alla lycka till och håller tummarna så de blöder.....

Kommentarer
Postat av: mamma Ewa

Va klok du är Linda, skulle inte kunnat uttrycka mig bättre själv. Jag var ju där innan dej i morse, d.v.s prick kl.06.00. Då var det fullt med gamar i butiken, kände mig själv som en också faktiskt. Vi handlade ju mest av anledningen att vi skulle klara oss tills allt ordnar sig igen, som vi verkligen hoppas. Jag känner också väldigt mycket för "hela Götas", som var ett så bra koncept.

Tack för att vi fått handla hos Er! Hoppas verkligen att våra "gamfasoner" hjälper till att lösa en del problem.

Lycka till och en stor kram till "GÖTAS"

Mamma Ewa på Akleja

2011-02-02 @ 18:46:22
Postat av: jenny söderberg

Jag håller med dig till 1000...

Jag handlar Allt från vår blomstergrossist Målsta som ligger i Sundsvall (där jag även bor)

Jag handlar där varje dag och tar med mig upp till jobbet (6 mil dit) behöver aldrig "bunkra upp", och dom är aldrig omöjliga att ha att göra med.

Måste varar "rädd" om de små värdefulla :)

2011-02-03 @ 07:58:37
URL: http://www.etageblommor.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0