Bäää...

När jag ser de här fåren kommer jag att tänka på svarta eller vita kameler... Ja jag vet, rätt sjukt och varför...Kommer ni i håg dokusåpan där de gav ut kameler?
Vi har kompisar som har en ö i skärgården, alltid när vi åker hem där i från i båten ger vi ut svarta och vita kameler till varandra, bra och dåliga saker...Antar att ni inte fattar något men vi tycker det är super kul...Jag får oftast vita ;)....(på ön finns det får så nu måste vi nog börja ge ut svarta och vita får i stället)...

Ja ja hur som helst, visst är de söta, de har precis kommit hem och kostar bara 19 kr.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Gud vad fina de är.... Jag känner igen det där med kamelerna...haha du skriver om oss!!! Det stämmer Linda, att du får mest vita...undrar vem som brukar få mest svarta... Jaja hur som helst se till att spara 4 av varje för i sommar är det dags igen! Kram

2011-02-25 @ 17:21:07
Postat av: Anonym

Ja det är väl jag som brukar få de flesta svarta. Det är samma sak hemma. Varje kväll får jag minst en svart kamel.

2011-02-25 @ 17:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0