Vad tror ni...

I dag fick jag det här kombinerade arm- och halsbandet från Japa mala, som en liten present och inbjudan till deras monter på Formex.

Japa Mala betyder radband och kom till Europa från Orienten med korsriddarna på 1500-talet. Ett äkta Japa Mala halsband har 108 pärlor. Upprepa ditt mantra pärla för pärla och gör din vision tydlig. Den större pärlan symboliserar målet. Det är bara tanken som sätter gränser för vad du uppnår.

Jag tycker det var jättefint, det finns i massa olika färger, både med och utan tofs. För mig är det en fin tanke, lite som ett smycke som ger extra kraft, energi och styrka. Ett smycke som kan hjälpa dig genom livet, nästan lite skyddande. Jag tycker det är fint!

En fin present till någon som behöver tur eller hjälp på vägen...

Vad tror ni skulle det sälja, skulle ni köpa ett?
Det som jag har som armband ska kosta ca 399 kr.....Tycker ni att det är något jag ska ta in och prova???

HJÄLP MIG!!!!

108 is your luckynumber...





Kommentarer
Postat av: kristina

skulle jag absolut köpa

jättefint

fint med tanken bakom

2011-08-26 @ 17:31:18
Postat av: Liselott

Ja, det tycker jag. Men akta dig så du inte köper för mkt :)

2011-08-26 @ 21:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0