Sjukt barn....

I dag har jag varit hemma med sjukt barn. Stackars Adam har feber ont i huvudet och halsen. Det började i går morse och i dag på dagen tyckte jag han var bättre...Men det vände naturligtvis, så nu har han feber igen. Han gråter för han är så ledsen över att inte kunna gå till skolan, idag var första dagen i tvåan. För en stund sedan när jag sa att du kan nog inte gå i morgon heller, så såg han ledset på mig å sa...Men å mamma nu har alla andra kompisar  börjat tvån , men inte jag!

Stackars liten...

Han har klagat över huvudvärk under dagen och i kväll sa han att han har ont i nacken...Det gör mig lite orolig. Hoppas på att det går över tills i morgon, annars får vi nog ringa doktorn.

Ska gå och lägga mig hos min lilla kamin nu..God Natt!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Stackarn, hälsa honom att kompisarna nog väntar på honom! Hoppas han blir bättre fort! Kram

2011-08-22 @ 21:48:10
Postat av: mormor

Ååhhh, Adam, jag förstår dej. Man måste ju vara frisk bland alla kompisar i skolan, annars smittar man dom, och får vänta ännu längre tills dom också blir friska. Kryapådej-kramar från mormor.

2011-08-23 @ 05:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0