Våran kines...

Här i kina behöver man verkligen en egen kines, det är helt omöjligt att bli förstådd annars. Vi har våran Jason, han är nog den segaste jag vet, men han är så rolig....I dag har vi skrattat åt honom så vi tjöt alla tre. Jag tror han gör saker med oss som han aldrig annars skulle gjort.

I dag skulle vi ta oss ner en våning på mässan, och vi kom på fel sida där rulltrappan gick uppåt, men vi skulle neråt. Vi fick för oss att springa ner för den uppgående rulltrappan så slapp vi gå till andra sidan. Jag börja sen kom Helene och sedan Marko och till sist våran Jason. Det var bara det att rulltrappanstod i sparläge och gick väldigt sakta, men när jag kom ända ner sprang jag ju förbi en sensor som fick fart på trappstegen...Helene och Marko klarade sig nätt och jämt undan...Men jason han fick springa och i högsta hugg höll han väskan. Ja det såg så kul ut och jag kan nog inte förklara...Men oj vad vi skratta år honom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0