Ett par timmar på stan....

Innan vi skulle ta oss mot Hongkong och flygplatsen igen, fick vi ett par timmar på stan. Mitt i värsta lunchruschen tog vi oss till vårt shopping ställe. Vilken gata, man skulle behöva ett par dagar för att hinna se allt. Men ett par timmar är bättre än inga, det är bara att stressa på....



Sådana här enorma Bouganviller hänger det över nästan alla broar, vackert!



Det är inte lätt att välja, det finns så mycket sjalar att välja på, och alltid kommer man hem och ångrar sig att man inte köpte fler eller att man inte tog fler färger. De kostar ju nästan ingenting.


Det är världen liv och rörelse hela tiden, vet inte vad allt folk gör....




Kommentarer
Postat av: Ulrika

Va sjalar!? Den butiken fanns inte sist? Åh jag ville vara där med er. Vill bara säga att jag kunde inte motstå att köpa en sjal här hemma häromdagen, en typiskt Kina sjal enda skillnaden var att den kostade typ 20ggr mer ;-)

2011-04-28 @ 22:49:32
Postat av: linda

Ja det var inte klokt, och jag ångrar så att jag inte köpte fler, tog några udda och bara i en färg och de är så mysiga...

2011-04-29 @ 08:49:58
URL: http://aklejatrend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0