Wibrant Rockdala.....

Har ni varit på Rockdala någon gång?

Om man gillar att odla och själv driva upp sticklingar, då rekomenderar jag Er verkligen att åka till Rockdala
Hollsta udde utan för Norrköping. Där kan man köpa sticklingar av både Pelargoner och Fuchsior, det finns ca 800 olika sorter, helt fantastiskt.
För att kunna se hur sticklingarna blir har de odlat upp moderplantor som blommar för fullt, där man kan se hur alla blommor ser ut live....Jag älskar Fuchsior, och det är helt ortoligt vilka sorter det finns. Jag önskar så att jag kunde ta hand om sticklingar, kanske ha ett litet växthus...Då skulle jag ha massor med udda och söta Fuchsior.

Bor ni inte här i närheten så kan ni även gå in på deras hemsida och beställa över nätet...Så kommer de små söta sticklingarna med posten!

www.rockdala.com

Eller ring så kan ni få en broschyr hem skickad 011-343043













Kommentarer
Postat av: [email protected]

mina favoriter också så underbara mums

2011-04-11 @ 21:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0