Så tråkigt...

Jag städar skåp, lådor och garderober, och det är så, så tråkigt. Hade tänkt att ha en dag i min lilla trädgård, röja lite och fixa för att kunna plantera, men solen lyser med sin frånvaro och det ser bra grått och trist ut. Jag har sådan lusta att så fröer, inget avanserat bara lite sallad och sånt man kan ha glädja av i köket. Jag har ju mina fina lådor att plantera i. Men i morgon ska det visst regna så jag får väl planera det till nästa helg.

Ivarje fall får jag fint i alla skåp och lådor och det är ju bra...



Har lånat den här bilden på nätet hos en tjej med blandannat ett fantastiskt trädgårdsrum. Så här frodigt vill jag att det ska bli i mina lådor i sommar!

Kommentarer
Postat av: Marina

Jaha, va kul att kunna inspirera. Klart man får låna av varandra så länge man länkar.

Här har vi inte heller haft sol men ganska många sköna grader ändå.



Ha det bra!

2011-04-02 @ 18:15:36
URL: http://marinastradgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0