Resfeber....

Jag vet att jag varit förjävlig att vara runt de sista dagarna. Jag är inte nervös för att åka, men någon typ av resfeber har jag nog, för jag blir på ett sådant hemskt humör....Lättirriterad, sur, grinig, arg och hysterisk. Jag vet om det och ber om ursäkt till alla som har fått stå ut med mig, jag kan inte riktigt styra det. Som tur är det endel som känner mig väl som bara skrattat åt mig och sagt -ja du är då inte lätt att tass med i dag!!!

Jag blir alltid lite så när jag ska ut och resa, men denna gång har det varit lite värre än andra. Vet inte om det är att jag åker över påsken. Det är massor att göra på jobbet och då menar jag massor, och jag får inte vara där och styra och hålla koll på saker. Jag vet att mina tjejer klarar sig utan mig, men ändå!
Sen tycker jag alltid att det är jobbigt att åka hemmifrån jag är ju så hemmakär =)...Och att inte träffa killarna på 10 dagar, men jag vet ju att de också klarar sig utan mig....

Så varför oroar jag mig,det är ju bara att åka!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha en underbar resa. Det kommer att gå skitbra!

2011-04-16 @ 23:51:10
Postat av: tessan

ooo, tycker det är så jobbigt när du är borta. pratar ju med dig nästan varje dag i vanliga fall. Jag vet att jag inte har så mycket vettigt att säga men.... nu kan jag inte prata med dig på nästan 10dagar, blä! Undrar om du är vaken nu.....måste ringa av mig lite!

2011-04-17 @ 07:27:50
URL: http://blogg.mama.nu/steinerwife/
Postat av: Jenny

Jaaaa Linda...jag är väl den som skrattar åt dig. Det är ju inte av elakhet utan för att muntra upp dig i all stress.

Det brukar ju faktiskt funka..hihi...! Du får det säkert jättebra nu när du kommer iväg och vi ska göra så gott vi kan på jobbet. Ha det bra...!!!

2011-04-17 @ 13:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0