Tävling.....

Den här veckan har jag gjort mitt 1000:de inlägg, inte illa på lite mer än ett år. Tänkte att det måste jag fira med en liten tävling....För tävlingar är ju aldrig fel!

Så nu när jag fått hem så fina Humanity armband tänkte jag dela med mig lite och lotta ut ett. Det ända ni behöver göra är att skriva en liten kommentar om vad ni tycker om armbanden och vilken färg ni skulle vilja ha. En chans per kommentar och om ni länkar till tävligen via er blogg så får ni en extra chans. Tävligen pågår till söndag 26/9.

Ta chansen....Lycka till!


Färgerna vi har är svart, brun, blå, lila, ceris, vit och orange.



Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Armbanden är så fina, har länge velat ha ett men de kostar ju en del så ännu har jag inte satsat och köpt ett. Den cerisefärgade ser superfin ut men skulle nog helst vilja ha en brun :)

2010-09-21 @ 12:22:31
URL: http://www.malinjo.blogspot.com
Postat av: linda Liljeblad

JAg tycker det vita skulle vara underbart o bära !! kram

2010-09-21 @ 13:37:57
URL: http://[email protected]
Postat av: Anna.J

Åh, det skulle ju vara fantastiskt att vinna ett sånt! Jag håller tummarna och önskar mig ett svart! Blogg har jag dock ingen att länka till...jag är ju inte ens med på kort!:)

2010-09-21 @ 14:32:57
Postat av: Kari

Gratulerer med jubileum! :-)

Jeg har ønsket meg et Humanity armband så lenge, men det har aldri blitt til at jeg har kjøpt meg ett. Ønsker meg et brunt, da fargen vil gå til det meste.



Kari :-)

2010-09-21 @ 14:36:49
Postat av: Kari

Glemte å skrive at jeg ikke har egen blogg, så det blir kun ett lodd på meg.

2010-09-21 @ 14:39:44
Postat av: lucke

hejsan, vad göres? :)

2010-09-21 @ 15:11:02
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Kaksmulan

Hej, jag gillar dem jättemycket. Om jag vann skulle jag nog helst vilja ha ett brunt så här på hösten.

2010-09-21 @ 15:14:27
URL: http://kaksmulan.se
Postat av: PHOTOSHOP FAIL

VÅR POPULÄRA BLOGG HAR ÄNTLIGEN STARTAT IGEN MED EN NY DESIGN!



http://photoshopfail.se

2010-09-21 @ 15:21:20
URL: http://photoshopfail.se
Postat av: lovisa

Åh gud så fint! ja den rosaaktiga är ju himla läcker nyans på men nu till hösten känns det lite finare mer mörkt, jag skulle vilja ha en svart!:)

2010-09-21 @ 15:33:20
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anna R

Hej.

Tack för en fin o inspirerande blogg :-) råder inget tvivel om vem jag skulle låta göra min brudbukett om jag skulle gifta mig igen ;-))

Jag gillar verkligen armbanden och om jag skulle vinna skulle jag så gärna vilja ha ett blått :-))

2010-09-21 @ 15:44:14
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

Hej, jag skulle jättegärna vilja vinna ett armband i svart. Det utger ett sådant fint budskap och vad är inte bättre att ge ut ett bra buskap med, än i form av mode? Snyggt och en fin tanke bakom helt enkelt!

2010-09-21 @ 15:49:07
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: Lena

Oj vilken respons en tävling kan göra ;)...Jag gillar budskap i alla former,det är personligt och härligt att visa vad jag står för. Om jag skulle bli en lycklig vinnare till ett av dessa fina armband får du välja färg (dock lite svårt för orange). Ha det bäst!

2010-09-21 @ 16:16:53
Postat av: Susanne

Jag älskar dessa armband och är gärna med och tävlar och om jag vinner vill jag ha ett svart och givetvis har jag länkat till din blogg ;o)



Kramen

2010-09-21 @ 16:38:52
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag skulle jättegärna vilja ha ett brunt. De är ju ganska enkla men ändå supersnygga!

2010-09-21 @ 16:57:53
Postat av: Cat

Himla fina med vackra ord :) Om jag vinner så skulle jag vilja ha ett brunt, eftersom jag fastnat för den färgen i höst :) Länkar från min blogg och lånar bilden till just det inlägget. Hoppas det är ok, annars får du säga till så tar jag bort den.

2010-09-21 @ 17:21:41
URL: http://jagstamparpaditthjarta.blogspot.com
Postat av: Mia-Maria

Armbanden är jättefina! Är så himla svag för ord. Alltid lika roligt att läsa din blogg för det kommer alltid in massa nya saker. Och massa roliga tips och ideér får man när man följer bloggen!

2010-09-21 @ 17:45:01
URL: http://frokenmiamaria.blogg.se/
Postat av: kristina

Superfina armband, är oerhört svag för ord.

Med ett sådant armband har man alltid ordet med sig.

Om jag skulle vinna så är ett vitt min önskan

2010-09-21 @ 18:49:02
Postat av: Kristin

Jag skulle gärna vilja vinna ett armband! Om jag vinner vill jag gärna ha ett brunt =)

Tack för en riktigt inspirerande och härlig blogg. Fortsätt så! Kram Kristin

2010-09-21 @ 19:34:53
URL: http://kristys.blogg.se/
Postat av: Helena

Tjoohooo :)

Jag vill åxå va med å tävla om ett armband.

Gillar nog det svarta bäst.

2010-09-21 @ 20:18:01
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: Sara

Hejsan hej.. Skulle jätte gärna vilja vinna det svarta.. =) De är ursnygga! Brukar smyga in och läsa din blogg.. Du gör otroligt vackra buketter, tyckte den höstiga buketen var kanon fin! =) Den dagen jag ska gifta mig, så får du mig som kund, det kan jag lova... ;) Många Kramar

2010-09-21 @ 20:52:50
Postat av: Anna

En trött och sliten tvåbarnsmamma kan behöva ett super snyggt armband att piffa till sig med! Önskar mig ett svart! Ngn bloggadress har jag inte, men jag trycker på gilla knappen på Karin Westins facebook status!

Anna

2010-09-21 @ 21:02:27
Postat av: Åsa

Det bruna är ju jättesnyggt, höstens färg. Läser din blogg varje dag, den är super. Är själv florist på Gotland. Kika in på min blog visbydrommen.blogspot.com

Mvh

2010-09-21 @ 21:03:00
URL: http://visbydrommen.blogspot.com
Postat av: Liselott

Come together, belive, make a difference! I like all the colors...:)) Hugs and kisses <3

Jag ansträngde mig och skrev på engelska, som jag inte är så bra på. Bara det borde va ett plus.:))

2010-09-21 @ 21:03:34
Postat av: Albertina

Hej



Läser din blogg ibland, jag är ju "Sörrpingsbo":)

Blogg har jag ingen men tävla vill jag ju iaf!

Älskar rosa!



Albertina

2010-09-21 @ 21:44:03
Postat av: Johanna Medin

Åh jag älskar armband och dom här är ju så himla fina! Jag skulle gärna ha ett av varje om jag va rik, har suttit här flera minuter nu och försökt välja ut en färg.. Jag får nog bestämma mig för att jag väljer det svarta om jag skulle vinna =)

2010-09-21 @ 21:52:45
Postat av: Fra

2010-09-21 @ 21:53:26
Postat av: Frida Nordin

Hej! Jag har ju sett det fina armbandet IRL...på Karin! :) Om jag skulle få välja skulle jag vilja ha ett vitt! Ha det!

2010-09-21 @ 21:55:00
Postat av: Anna F

Om jag vinner ett armband så vill jag ge det till Anna J. Om priset var en av dina tårtor så skulle jag äta upp hela själv...

Gillar alla färger, men mest det vita! Gillar din blogg, kommentarer överflödiga.

2010-09-21 @ 22:02:54
Postat av: Terése

Armbanden är verkligen fina! Och med fint budskap oxå :) Om jag skulle ha turen med mig så kan jag tänka mig ett cerise...lite färg piggar ju alltid upp i höstmörkret. Annars blir jag lika glad för ett lila eller svart. Har länkat via min blogg oxå! Dubbel tur? ;) /Terése

2010-09-21 @ 22:04:48
URL: http://tesensbravader.blogspot.com
Postat av: Karolina

Skulle gärna vinna ett lila. Motiveringen för mig är självklar, behöver sprida lite bra budskap omkring mig i samhället med tanke på SD valresultat.

Lägger din hemsida som länk på min fb-sida. Tack för en bra blogg



Hälsn. Karolina

2010-09-21 @ 22:52:33
Postat av: Pernilla

Jag älskar dom här armbanden och hoppas jag vinner ett brunt =) Är det inte min tur att vinna så kommer jag till din butik och köper ett för jag bara måste ha ett!

2010-09-22 @ 07:44:35
Postat av: Caroline, BlomDekor

Varje år hintar jag till min man att jag önskar mig något fint smycke när jag fyller år, men då han tycker det är tråkigt och så uppenbart att göra just det till sin fru, så gör han aldrig det! Jag fyller år i november, och då skulle det vara väldigt roligt att få ha ett sånt här vackert armband i brunt, så slipper jag tjata på min man i år... =)

2010-09-22 @ 08:23:58
URL: http://www.blomdekor.se/blogg
Postat av: Magdalena

Hej kära kusin

Armbanden är såååå fina och jag önskar jag har sådan tur att jag kan vinna ett i ceris. Vilket är den färgen jag verkligen älskar och har gärna på mig när jag vill verkligen vara fin. :)

Har ingen blogg men jag hoppas ändå....

Kramkram

2010-09-22 @ 12:31:45
Postat av: Madelene

Roligt att din blogg går framåt, Hoppas det inte slutar efter 1000 inlägget? Hur ska jag då kunna baka vidare utan din bakglädje och dina fina nyheter?! Det som jag verkligen behöver i dessa kalla och ensamma höstkvällar! Om jag skulle få den äran, tackar jag gärna ja till ett vitt. Toppen fint!



Kram Madelene



Jag undrar om du inte några tips på fina och färgglada utomhusarrangemang? BEHÖVER PIGGA UPP!! =)

2010-09-22 @ 14:26:41
Postat av: Janina

Jag är precis "hittat" på din blogg och tycker den är jättekul att följa, tänkte ta ett besök inför advent i din affär.....jag tycker armbanden är jättefina och skulle gärna vilja ha ett svart.

//Janina

2010-09-22 @ 15:09:02
Postat av: Emeliee

Hej!

Åå, jag har följt din blogg ett tag nu, och jag bara älskar den! Något annat som jag verkligen älskar är att baka, så genom din blogg och dig hittar jag massvis med inspiration! Keep up the good work!



Just det, tävlingen! Jag skulle gärna vilja ha ett brunt armband om det var jag som vann!

//Emeliee

2010-09-22 @ 18:55:59
URL: http://luddeliten.blogg.se/
Postat av: Cecilia Östrand

Tycker att ett vitt skulle vara superfint om man hade turen att vinna:). Jätteinspirerande blogg förresten.... /cecilia

2010-09-22 @ 19:59:52
Postat av: nancy

hej

vilken fin blogg! hit måste jag komma igen. och vilka fina armband, jag skulle vilja vinna det rosa.

/nancy

2010-09-22 @ 20:37:38
URL: http://resdamm.blogg.se/
Postat av: anna

Jag skulle jättegärna vinna ett sånt här armband eftersom jag tycker att de står för ett sånt fint syfte och det vill jag hjälpa till att sprida.



Färg; jag har svårt att bestämma mig mellan svart, brunt och cerise och blir gärna överraskad av er vilket av dem det blir om jag har turen att vinna!



Jag har länkat och tipsat om tävlingen här:

http://annastipsarblogg.blogg.se/2010/september/vinn-ett-humanityarmband.html

2010-09-23 @ 07:04:42
URL: http://annastipsarblogg.blogg.se/
Postat av: BlomsterDesign

Va kul med tävling...

dem där armbanden är ju bara för fina :)

Jag är helt kär i de bruna, eller i allt brunt

för tillfället ;)

Så de vore underbart att ha ett sånt på armen.

Synd att man inte bor speciellt nära, hade varit

kul att kika in i butiken, inte bara följa bloggen.

Kram elli

2010-09-23 @ 15:16:56
URL: http://blomsterdesign.blogg.se/
Postat av: sofia

skulle så gärna vilja ha det svarta, såå snyggt!=)

2010-09-23 @ 17:15:33
Postat av: Lotta

Supersnygga armband! Om jag vinner så skulle ett brunt passa mig perfekt. Fin blogg du har!

/LOtta

2010-09-23 @ 18:56:22
URL: http://atollenrock.blogg.se/
Postat av: Sandra S

Åh det är ju så grymt fina! Jag gillar både den cerisa, bruna och svarta.. Det svarta skulle självklart bäras till Pearls for girls armbanden jag har införskaffat mig hos er sen tidigare.. Kram kram

2010-09-23 @ 20:48:39
Postat av: Jenny

Åhh de är ju så fina.. Är inne i en lila period så skulle gärna bära ett så fint armband med färgen lila.. Mvh Jenny

2010-09-25 @ 19:01:30
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: Kaninfamiljen

Hur fina små helst! Har sneglat på dem länge men varit för snål, fy på mig. Skulle väldigt gärna vilja ha ett svart. Hoppas du får en fin dag!

2010-09-26 @ 12:00:49
URL: http://kaninplutten.blogg.se/
Postat av: Linda

Gillar allt man stödjer välgörenhetsorganisationer, de fina budskapen, designen och färgerna.Skulle jag ha turen att vinna ett klappar hjärtat extra för ett plommonlila.

Varma hälsningar

Linda

2010-09-26 @ 13:36:46
Postat av: Jenny Anderberg

Hwlt underbara armband precis som butiken, en inspiration och glädjekälla! Egentligen älskar jag svart men för att förändra mig lite så skulle jag vilja ha ett orange armband om jag vinner : )

2010-09-26 @ 21:45:50
Postat av: :'(

försent :((((

2011-10-18 @ 17:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0