Rustik....

Fick lite lust att göra en brudbukett i dag....så finns det någon som behöver en brudbukett i morgon så har vi en färdig:)) hehe!!!
Lite höst inspirerad blev den men ändå i lite milda toner, kanske aningen konstig färgblandning. Men det är det som är grejen att våga blanda lite, nästan så det skär sig...Det är då det blir perfekt!



De gröna bladen är Ficus, jag har klippt rankor från en båge... fint och lite annorlunda grönt tycker jag. Vackert för att det är så blanka blad.




Från ljust rosa till rostrött, vinrött, cerist, skärt och lila.

Kommentarer
Postat av: Liselott

Mycket snygg!

2010-09-16 @ 20:56:13
Postat av: Karin

En sån kan jag tänka mig!!! såååå snygg!!!

2010-09-17 @ 09:06:20
Postat av: BlomsterDesign

Jätte snyggt :D

Kram elli, och trevlig helg!

2010-09-17 @ 11:04:33
URL: http://blomsterdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0