Måste skärpa mig.....

Jag måste tänka på att jag är florist och att jag varje dag parkerar Akleja bilen utanför mitt hus. Måste ju ha det snyggt utanför...måste ju leva upp till "Akleja", visa vad jag kan.

Idag fick jag panik, alla krukor vid ytterdörren stod tomma och har gjort i säkert 2 veckor. Så jag fick hjälp av killarna att piffa till det lite. Vit, grönt och silver blev färgerna och sen stod killarna för planteringen och designen och placering av krukor, pumpor och lyckta. Jag tycker de lyckades men Adam tyckte att det fattades något....men när han kom på att det var lite stenar och snäckor som saknades så blev han nöjd...hehe (kanske inte direkt vad jag tyckte passa, men men).






Absolut bättre än innan!!

Kommentarer
Postat av: Helene

Nu lever du verkligen upp till ditt namn på bilen snyggt Linda

2010-09-29 @ 21:12:02
Postat av: Kaksmulan

Det blev ju jättesnyggt. Tror minsann killarna ärvt dina talanger ;)

2010-09-30 @ 02:03:02
URL: http://Kaksmulan.se
Postat av: Karin

VÄRY NAJS!!!!!

2010-09-30 @ 07:49:25
Postat av: Mormor

Snyggt jobbat killar, se nu till att vattna också, så håller det till våren. Adam kan vattna på måndagsmorgnar och Olle på fredagar, men inte för mycket åt gången. Sköter ni det där bra, kan mormor lova en extra julklapp. Eller vem vet, mormor kanske behöver en eller två gårdskarlar. Vi ska snart räfsa lööööv. Puss och kram från mormor

2010-09-30 @ 08:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0