30 år ung!!!

Idag fyller min stora lilla syster 30, uj vad tiden går...kommer i håg när jag önskade mig en lilla syster i födelsedagspresent, och även hur måga gånger jag önskat att hon bodde någon annan stanns, och hur mycket dumt och roligt vi gjort tillsammans fast att det skilljer så många år. Du är bäst både här och på andra sidan jorden :(....Älskar dig!

Skicka en liten hälsning till henne på hennes blogg, hon blir så lycklig av många besökare....och lycklig ska man väl vara när man fyller år!






Kommentarer
Postat av: Anonym

det är du som är bäst, allt jag kan har jag lärt mig av dig ju! Tack för smaskiga tårtor och fina blommor från killarna! Cornelia hade för roligt med dom idag sa hon! BTW, mycket kul har vi haft och dumma saker har vi gjort, men bara roligt dumma Barbiegirl! Kram lav ya

2010-09-05 @ 20:49:12
URL: http://thesteinerwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0