Rösta och vinn.....


Min söta lillasyster Frida tävlar om att bli Norrköpings Lucia och självklart vill jag att hon ska vinna! Så jag har satt ihop en liten tävling där jag vill att ni ger henne Er röst (Frida Andersson kandidat nr.5). Hon är verkligen sötast av dem alla, så även om jag inte bett er hade ni valt henne än då, utan att tveka.

Har ni blogg/facebook önskar jag att ni länkar röstsidan där och uppmanar andra att rösta på Frida (då har ni två chanser i min tävling)! Självklart kan  ni vara med och tävla även utan att länka, jag är glad bara ni vill hjälpa mig. Viktigaste att ni rösta på nr 5 och sedan lämnar en kommentar hos mig, att ni röstat och vill vara med i tävlingen...Jag litar på er! . Priset är det fina armbandet från pearls for girls här nedan!!
Röstar gör ni HÄR (enklaste sättet) eller via talongen i Norrköpings Tidningar eller så skickar ni ett sms där ni skriver: NT LUCIA 5 (ska vara mellanslag)  till 72018. Sms kostar 5 kronor.

Kröningen av Norrköpings Lucia är den 21 November, så jag tänkte att tävlingen pågår till den 20 November och jag medelar vinnaren den 21, samma dag som jag hoppas sötaste Frida står som Lucia.


Lycka till och Tack för att Ni vill hjälpa mig!


Kommentarer
Postat av: Bodil

Hej!

Klart att jag kan ställa upp och rösta, på en så söt tjej! Önskar din syster stort LYCKA TILL!



Dessutom skulle det ju vara väldigt kul att vinna armbandet :)



Må så gott!

Bodil

2010-10-31 @ 08:39:31
Postat av: lovisa

Fin du är:)

2010-10-31 @ 09:32:24
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Madde

Sån söt tjej , så synd att jag redan röstat , på din syster ;)

2010-10-31 @ 09:34:45
URL: http://typei.blogg.se/
Postat av: Susanne

Nu har jag röstat på din syster, verkligen söt och kommer att bli jättefin som lucia :)



Kramen

2010-10-31 @ 09:45:43
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nu förstår jag varför jag kände så VÄL igen luciakandidat nr 5. Har naturligtvis sett henne här flera gånger. SÅ SÖT!!! Självklart får hon mina röster för inte räcker det med 1...

Själv skulle jag bli så fin med armbandet runt min handled.

Kram Lisa

2010-10-31 @ 17:57:44
Postat av: Petra

Givetvis får din syster min röst.

Och Lena skulle få armbandet av mig om jag vann.. Precis hennes stil ;)



Kram

Petra (en av brudarna i augusti)

2010-10-31 @ 18:58:16
Postat av: Jenny

Ett självklart val, jag hade en liten aning om var jag kände igen skönheten ifrån!

2010-10-31 @ 21:45:44
Postat av: "Honkan"

Klart sötaste tjejen så naturligtvis har jag röstat på henne :-)

2010-11-01 @ 13:35:05
Postat av: elin

Har fått nåt så kallat "kedjesms" (av mamma) självklart måste jag göra som det står och har sms röstat på din syrra.



Vill även vara med o tävla om armbandet.

// Elin

2010-11-02 @ 12:45:26
URL: http://elinwelin.blogg.se/
Postat av: Camilla/Evaboden

Nu har alla mina "kedjesms" röstat på LUCIA NR 5!!!

2010-11-03 @ 14:30:00
Postat av: sanna

Självklart har jag röstat på Frida, det hade jag redan gjort innan jag såg denna tävling, och självklart skulle jag bli jätteglad om jag vann det fina armbandet.

2010-11-03 @ 16:45:39
Postat av: Lena

Här har hela familjen använt sin rösträtt på Frida :)...Å det gjorde vi så fort vi kunde...

2010-11-06 @ 10:53:37
Postat av: Hanna Karlsson

Klart jag röstar på din söta syster, och vill väldigt gärna vara med o tävla om armbandet:D

2010-11-07 @ 21:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0