The peak....

Hongkongs högsta topp. Man tar the tram upp upp upp upp, hur brant som helst känns som om "spårvagnen" skulle kunna göra en kullerbytta bakat hur lätt som hellst. Men vilken utsikt, man ser nästan ut över hela Hongkong...Fantastiskt. Nu när vi var där så var det tyvärr lite disigt, men vi såg ju ändå, men tänk att vara där en klar dag eller på kvällen när alla lampor i stan är tända....Det blir en annan gång.








Caesar väskor kan man inte vara utan, bästa bärväska jag haft!





Kommentarer
Postat av: Anonym

shit du är sååå snygg sis, är det all shopping som gör dig så sprudlande. Do you enjoy your jeans? Saknar dig, vet inte vem jag ska ringa om dagarna!

2010-10-22 @ 20:25:02
URL: http://thesteinerwife.blogg.se/
Postat av: jenny söderberg

jag älskar väskorna också :) jag har min snygga, dyra skinnväska I eran caesar väska :))))) hittat något som Etage skulle gilla ? ;)

2010-10-23 @ 20:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0