Treo...

Ni som känner mig vet hur mycket treo jag dricker, och ni som inte känner mig kan jag säga att jag tar mins tre stycken per dag. Inte bra, inte alls bra jag vet och jag har så många gånger försökt att dra ner på det. Jag har fått höra skräckhistorier om de som fått magen sönder frätt, de som fått men för livet av treo. Men det är svårt att sluta, jag tycker till och med att det är gott ....

Så nu måste jag stolt berätta att jag bara tagit EN sedan den 10 oktober, det är 13 dagar....Visst är jag duktig!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var jätteduktigt ju! Det är svårt att sluta med saker man är mer eller mindre beroende av. Heja dig!! =D

2010-10-23 @ 21:18:24
URL: http://whatsandrasaid.blogg.se/
Postat av: mamma

Linda, du är jätteduktig, men inte på att räkna, det är bara 13 dagar sedan den 10.de oktober. Puss och godnatt.

2010-10-23 @ 22:42:46
Postat av: Liselott

Bra!

2010-10-24 @ 09:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0