Skär i mitt hjärta....

I dag ville inte Olle gå till dagis, han ville verkligen vara hemma. Han sa... Men mamma det är ju bättre att vara hemma...Och jag sa som vanligt vi måste gå till dagis för mamma måste ju jobba...Då sa Olle.. Men mamma jag har en mycket bättre ide, vi kan vara hemma och baka bullar!!

Jag tyckte faktiskt också att det var en bättre ide, men det går ju inte. Så det var bara på med alla vinter kläder och ut i snön och kylan. Och jag tyckte så synd om honom och om mig...För nu var vi ju två som ville vara hemma och baka bullar!!

Kommentarer
Postat av: Kaksmulan

Usch vet precis hur det där känns... Det var så hemskt när de inte ville gå till dagis. Men man vet ju att de nästan alltid har det jätteroligt när de väl kommer dit. ..och du kommer säkert att få en bra dag på jobbet i din underbara butik också, även om duy hellre vill vara hemma och baka med sonen.. Kram

2010-11-29 @ 15:08:58
URL: http://kaksmulan.se/
Postat av: Lena

Visst skulle det vara skönt att bara vara ledig så där ibland,att ha lyxtid med sina barn...trots motstånd så hade han en toppendag på dagis <3

2010-11-29 @ 21:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0