I våra händer...

Jag vill inte, jag vill verligen inte. Det känns så fel...att bestämma när någons liv ska sluta. Jag vet att vi måste hon är så gammal och vi ser att hon inte mår bra. Men hon är vår och vi har klarat och stått ut med så mycket, vi har fixat 12 1/2 år tillsammans, med mycket sjukdommar, medeciner och veterinärbesök. Ååå jag vill inte.

Hon är världens snällaste, världens goaste har aldrig gjort någon illa. Visst har hon varit olydig, gjort som hon vill och vi varit väldigt arga och trötta på henne...Men hon är vår, bara vår!

Men nu ligger det i våra händer, vi måste låta henne vila, den här veckan måste vi...Men jag vill inte!

Vår Wilma...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, jag lider med Er! Det är verkligen en hemsk situation och man hoppas ju hela tiden att den dagen inte skall komma. Ni har min fulla förståelse och sympati!! Varma styrkekramar Anna.J

2010-11-13 @ 11:01:57
Postat av: Cat

Beklagar... Det känns så hemskt när man måste ta det beslutet :(

2010-11-13 @ 11:24:12
URL: http://jagstamparpaditthjarta.blogspot.com
Postat av: Lena

Ja det är ett svårt beslut att ta, men var glad att det finns för djur..inte roligt att se ngn man älskar lida <3

2010-11-13 @ 11:44:43
Postat av: Kari

Så trist! Det er en tung beslutning. Har selv to hunder og vet hvor utrolig glad man blir i dem.

2010-11-13 @ 11:59:55
Postat av: Susanne

Usch vilket hemskt beslut :(



Kramen

2010-11-13 @ 12:52:30
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Morfar

Ävenjag kommer att sakna Wilma vi var ju verkliga vänner och jag vet hur svårt det är att besluta om sådana slut. Det är ju en familjemedlem det gäller. Så jag sörger med er och vet hur det känns.

2010-11-13 @ 14:57:32
Postat av: Liselott

Som sagt jobbigt... mina tankar är hos dig! Kram

2010-11-13 @ 17:33:21
Postat av: Frida

Jobbigt! Vill inte ens tänka på den dagen det gäller oss och vår bästis... Kan bara önska er lycka till.

2010-11-13 @ 19:15:40
Postat av: Madde

Lilla Wilma...

Minns henne från tiden jag hade min praktik i butiken i Haga.

Oj, det känns som evigheter sen.



Det är ett tufft beslut att ta bort en familjemedlem och vän.

Det involverar mycket sorg och tårar - men när det känns som tuffast så tänk att hon är på en bättre plats.

Att ni har gett henne det bästa liv hon kunnat få och att hon fått avsluta det på ett värdigt vis.

Det är 12½ år med kärlek - ingenting annat.

En massa styrkekramar till er <3.



/Madde

2010-11-14 @ 08:59:07
URL: http://maria-madeleine.blogspot.com
Postat av: Hanna på Caesar

Åååå, blir tårögd av att läsa, fy så jobbigt. Tänker på vår underbara vovsing Elvis som vi bara har haft ett halvår, o ändå skulle jag inte ens kunna tänka tanken på att förlora honom!

kram på dig!

2010-11-15 @ 16:24:57
Postat av: Cissi F

Vilket fint kort på dej o Wilma, tråkigt att hon inte finns mer! Många kramar

2010-11-23 @ 23:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0