Vill ni se...

Det är klart att ni vill se allt snyggt som finns på Caesar Collection. Nu ligger både vår/sommar 2010 och allt snyggt till höst/jul 2010 ute på deras hemsida. Och alla kan ta del av det, man behöver inte vara inköpare för att få titta och inspireras av allt snyggt som de säljer. Men är ni inköpare, missa då för guds skull inte att beställa julen, det är så mycket snyggt och prisvärt så det går åt som smör i solsken. Jag har lagt min juloder för ca 1 månad sedan...man vill ju inte missa något.
Och för alla mina goa kunder kan det ju vara intressant att se vad som väntas in i höst. Jag handlar nu bara hos ett fåtal leverantörer och för vår del är Caesar absolut vår största, så kollar ni hemsidan så har jag nog köpt lite av det mesta...Man behöver ju inte handla på massa ställen när man hittar det mesta man behöver hos en leverantör.

Att jag får vara med och köpa in och designa krukor, bygga shorooms och mässmontrar är ju bara ett stort plus i kanten.  Det gör mitt jobb som florist lite mer spännande och väldigt mycket roligare. Akleja är min vardag och Caesar Collection är min lyx, min semester och sporre.

Ni fattar va...Jag gillar Caesar Collectien.

www.caesarcollection.com


Kommentarer
Postat av: ulrika

och vi gillar dig!!!- Du är bäst. Ses snart.

kramar ulle

2010-05-17 @ 11:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0