Vilken mat....

Vi har nu bott på "hotell Ulle" i 4 dagar, och maten är gudomlig. Hon överträffar sig själv varje kväll. Hon är den starkaste och goaste jag känner. Hon kämpar och stressar för att hinna allt och allt fungerar. Hon säger att vi varit hennes försökskaniner på nya maträtter. Och alla 4 kvällar har vi fåt så fantastisk mat. Vi har bönat och bett om att få recepten och nu ligger de här och jag längtar till att få bjuda någon. Hoppas på att jag får till det lika bra.

Tack Ulle för allt, du är bäst.
Kan man hyra dig en vecka eller två?


Kommentarer
Postat av: KARIN

Kan bara hålla med!!! Tusen Tack bästa Ulle!!!

2010-06-18 @ 11:28:23
URL: http://aklejatrend.blogg.se/
Postat av: ulrika

Åh va gulligt, tack tack - nu grinar jag, (ovanligt va)!! Ni är bäst, veckan när ni är här är fantastisk, synd att det dröjer mellan gångerna nu är det bara 6 månader tills nästa gång, ska snart börja planera ;) Ni är de bästa att laga mat till.



Tack för alla uppmuntrande kommentarerna det ska jag försöka leva på länge



Love you!

2010-06-18 @ 11:38:53
Postat av: ulrika

Åh va gulligt, tack tack - nu grinar jag, (ovanligt va)!! Ni är bäst, veckan när ni är här är fantastisk, synd att det dröjer mellan gångerna nu är det bara 6 månader tills nästa gång, ska snart börja planera ;) Ni är de bästa att laga mat till.



Tack för alla uppmuntrande kommentarerna det ska jag försöka leva på länge



Love you!

2010-06-18 @ 12:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0