Vågar man...

Det här är min hund Wilma, hon är gammal, grå, ser dåligt, hör illa, haltar lite då och då och luktar skunk i munnen... Men hon är min och hon är snäll, go och glad. Men hon kan göra mig tokig också, hon snarkar vär än det värsta, hon gillar vår mat mer än sin egen, när hon dricker är det mer vatten runt i kring och över allt än i hennes mun, hon fäller något enormt, hon dreglar gärna på allt man inte vill ha dregel på. Hon vägrar gå ut och gå, går alltid 2 meter bakom så man får dra henne fram, hon kan tvärnita och inte vilja gå varken framåt eller bakåt. Men hon är söt, hon är 12 år och ser fortfarande ut som en valp.

Skulle skriva in henne på pensionat i dag, eftersom vi ska på semester...Trodde jag ja, hon var inte accinerad mot kennelhosta, men det kunde man göra i dag men har hon dåligt hjärta så kan det vara farligt...Hur ska jag veta det, man vågar ju inte chansa. Och skulle hon trivas på ett pensionat???

Men så helt plötsligt, efter att jag beklagat mig till ganska många, ringer vänners- släkts -bekanta och säger hon får vara här, inga problem. Så idag har Wilma varit och hälsat på och jag tror hon gillat!

Men det känns lite konstigt, hon ska vara hos någon vi inte känner....Men det blir nog bra, det måste bli bra!!!


Kommentarer
Postat av: Darksess

Hon var väldigt söt! :) Skönt att det löser sig.

2010-06-28 @ 22:54:10
URL: http://www.darksess.com
Postat av: Liselott

Vad bra!!

2010-06-29 @ 08:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0