Lådor...

Jag fick för mig att jag ville ha lådor att plantera i hemma, har ingen stans att plantera och jag vill ha perenner, ätbart, kryddor, bär och lite lätta blommande. Så Patrick snickra i hop lite lådor åt mig. Långa och stora blev de, så jag får plats med mycket.


42 säck jord tog jag hem, så nu hoppas jag på att det växer bra. Måste fixa rabarber plantor för det vill jag verkligen ha, annars tänkte jag peta ner lite av varje.
En av lådorna är nu klara och jag tycker det blev riktigt fint.



Massor med smultron, en stor tomat spalje, persilja, oregano, gräslök, brudslöja, blomman för dagen, rosenskära, gräs, hortensia och en afrikansk lilja. Hoppas att allt tar sig!


Kommentarer
Postat av: Darksess

Väldigt fint. Bra idé att blanda bär och frukt bland blommorna.

2010-06-13 @ 22:08:16
URL: http://www.darksess.com
Postat av: Liselott

Fin, fint!

2010-06-14 @ 19:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0