Allt sket sig....

Jag fick sova gott en natt med känslan även Wilma skulle ha det bra när vi är i väg på vår semester. Men nu är jag tjutfärdig, hundvakten har ringt och sagt att hon blev allergist av henne i går så de kan inte ha henne.  Ringde för att boka vaccination, och vetrinäten säger att ja något skydd hinner hon inte få, det tar 3 veckor innan hunden har fullt skydd. Och hur är det med hjärtat, hunden blir ju mer mottaglig mot allt innan vaccinet verkligen tar....Snälla varför denna otur!

Kommentarer
Postat av: Darksess

Önskar jag bodde närmare. Då hade jag gärna hjälpt till.

2010-06-29 @ 12:13:07
URL: http://www.darksess.com
Postat av: Cat

Tråkigt. Hade gärna hjälpt till, men jag antar att det skulle kännas en aning skumt när du inte har en aning om vem jag är :)

2010-06-29 @ 12:44:21
URL: http://jagstamparpaditthjarta.blogspot.com
Postat av: Liselott

Tråkigt för dig! Jag hade gärna tagit hand om henne om vi inte hade katter. Eller rättare sagt Micke och barnen eftersom jag jobbar åt dig. :))

2010-06-29 @ 20:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0