Very hot...

I dag slog då värmen till igen, men jag klagar inte jag tycker det är underbart när solen skiner och vindarna är varma. men mitt Norrlands besök tyckte det var rent ut sagt jävligt...haha. Det är klart  där uppåt är man ju van vid snö och is!!!
Men i varje fall var vi tvugna att ge oss ut på stan för att hitta kläder till Formex mässan som är nu i Augusti, och det är ju då en jul mässa...tomtar, tomtar, tomtar och röda krukor så långt ögat når. Förstå då vårt dilemma att hitta lika kläder till 10 tjejer i alla storlekar och som ska passa jul....lättare sagt än gjort, för nu är det ju bara sommar och gulligull, blommigt och rosa....Det passar inte!!
Men jag tror vi lyckades och vi hoppas att alla de övriga 8 som inte var med ska bli nöjda...Vi höll på i 5 timmar så vi har verkligen gjort vårt bästa!



Kommentarer
Postat av: Liselott

Jag tror ni gjorde ett jättebra jobb! Ni har ju smak...:))

2010-07-21 @ 22:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0