Sjukskriven.....

Nu har mamma Ewa eller mamma Akleja som hon kallas här i kring, blivit sjukskriven. Så vi kommer inte att se henne här på ett bra tag, eller i varje fall tills det att tulpansesongen är över. För hur sjukt det än låter så är hon allergisk mot tulpaner....livet kan vara konstigt i bland. Det blir lite tungt att klara allt här i kring nu när varor och allt ska komma, men det får gå...som tur är har vi inte så mycket att bära ut. När det börjar är hon tillbaka och det är vi glada för, för att bära ut och göra snyggt är hennes specialitet....
Men nu är det bara att bita i hop, och det betyder att nu får jag köra hennes pass också, det innebär 4 dagar ledigt på 4 veckor...jiippii. Men vad gör man inte för företaget!

Så nu är det dags för listor....gillar listor!!


Kommentarer
Postat av: Mamma Ewa på Akleja

Ja, förlåt, men jag vill ju bara jobba igentligen. Det är väl inte direkt någon som tror jag bara maskar. Idag är mina händer så dåliga, bränner, värker, sticker,svider och blöder. Skulle mycket hellre vilja jobba arselet av mej på Akleja. Kram Mamma Ewa. Ps Tror minsann jag har lite tandvärk också.

2010-01-26 @ 17:19:36
Postat av: Liselott

Vattna trappan??? Konstigt, tycker jag. Är det inte bättre ni vattnar växterna vid trappen? :))))

2010-01-26 @ 20:01:38
Postat av: Beauty By Beata

Stackars mamma!!

Jo, visst blir det en bra kontrast. Känner med det.

2010-01-26 @ 23:46:35
URL: http://beatas.se
Postat av: Guro

Hei Linda!

Jeg er sikker på at du klarer deg uten mamma en stund, selv om jeg vet hvor god hjelp du får av henne. Stå på- du gjør virkelig en bra jobb!!!

(Har fulgt med på din blogg siden jul, og er at mye spennende skjer, både i Søderkøping og Norrkøping).

2010-01-27 @ 13:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0