Miljöombyte

Jag tror jag behöver lite miljöombyte ett tag, har tappat inspirationen och lusten, och jag känner mig helt tom och slutkörd, nu så här efter jul och nyår. Det är ju så kallt och hemskt, känns inte som om det kommer ta slut.

Så det ska bli riktigt roligt att få åka bara ca 30 mil söderut, mot Borås och Sandared. Där vi, jag, Karin, Helen och Emma ska bygga den nya monter...det vill säga jul 2010!!! Lika bra att göra med jul igen nu när man är inkörd på det.... Så nu blir det 4 dagar bygge på Caesar kontoret, med boende på "hotell ulle" villket också innebär super god mat varje kväll och väldigt trevligt sällskap.

Sen blir det hem i 3 dagar och sen en vecka i stockholm med bygget av formex vår 2010....Och vår nya snygga hel coola, super stora monter!



Så jag lovar snart kommer inspirationen att flöda.....

Kommentarer
Postat av: Karin

BÄST är hotell ULLE!!!!!!!! tycker jag i alla fall!!!!

2010-01-07 @ 21:01:06
Postat av: ulrika

gulliga ni - snacka om att jag har press på mig nu:) det ska bli så kul att ni kommer saknar er!!!

kramen

2010-01-08 @ 09:29:25
Postat av: frida

KLART DOM FÅR! Åldern har ingen betydelse sis! det skulle tvärt om vara kul!

2010-01-08 @ 18:37:46
URL: http://fridaand.blogg.se/
Postat av: Sara

Men hur är shoppingen där? Jag har för mig att man mest köper skor och jackor. Eller finns det bra vanliga kläder också. :)

2010-01-08 @ 18:46:24
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0