Frida....


I morgon åker min lillasyster till Mexico...Mexico av alla ställen...och i en månad!!! Klart man är orolig hon är ju min lillasyster yster virrpanna och då virrpanna med stort V. Jag vet att hon kommer att klara det galant, och helt klart få minnen för livet...MEN jag är orolig...Mexico! Vet ni hur långt bort det är? Ja ja ja hon är vuxen nu, men ändå...jag är väl löjlig, tantig, gammal och tråkig... men jag tror det kallas omtanke!

Ha det underbart och lova vara rädd om dig... För du vet att jag och killarna älskar dig!



http://fridaand.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Mamma Ewa

Frida ringde igår kväll, missade planet i Chicago( kan inte stava, släktdrag) på grund av försening i Stockholm. Löste sig tydligen under natten, hon skrev till brorsan att dom ordnat det. Orolig mamma?Gissa om....

2010-01-26 @ 07:26:06
Postat av: Anonym

halsa mamma att allt ar under kontroll och hurruni!!!! ANDAS jag lar mig av dethar!! jag alskar er. LOVE F

2010-01-26 @ 15:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0