Special leverans...

Tänk i dag har vi , jag och Paula fått Paus sallad levererad till oss här i Söderköping. Min syster Tessan som bara går hemma och drar...eller ja ja har bara ett par veckor tills hon ska ha barn. Hon har ivarje fall lite långtråkigt, så hon var snäll och kom med lunch. Vilket verkligen var jättegulligt, för jag älskar den salladen, och hur ofta får man den nu förtiden, när man är här jämt. Men säga vad man vill, så är inte salladen den samma när inte lilla syster yster gör den( av någon anledningen så får man mer och av fler sorter)...vi saknar dig nu både hemma och på Paus.

 

Kommentarer
Postat av: frida

saknar ocksa salladen och jobbet, faktiskt!! vem kunde tro det?? Er saknar jag ocksa! men jag kommer ju hem om tre veckor :) nu är det sa krangligt med dator. därfor lagger jag ionte sa ofta upp updates ur dagboken. men det kommer komma som en bomb. jag lovar. sondag skulle jag tro:)

2010-02-05 @ 23:15:41
URL: http://fridaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0