Nu måste man väl ändå få klaga.....

Det kan inte finnas någon som inte klagat i dag...För det finns väl ändå ingen som tycker det här är kul!!!!
Inte vi på Akleja i varje fall....Paula stackarn sitter fast i Ringarum, kunde omöjligt ta sig till jobbet, trots ihärdiga försök...men har nu gett upp och får vara hemma hela dagen. Jenny fick slänga sig i kläderna för att täcka upp för Paula som skulle öppnat....Och hur otroligt det än låter..så har vi inte haft en kund än så länge...vi har en hämtning i kväll, så någon måste ju komma, men den är ju tyvärr betald. Kanske blir rekord i dag...med noll kunder!!!!

Det är nästan så bedrövligt att man måste skratta åt det....





Kommentarer
Postat av: Camilla/Evaboden

Jag fixar en kund:) min man som måste handla till Hilma som fyller ett år idag! Hoppas bara inte han fastnar i en snödriva för då kommer jag inte hem,igen!!!!!!!

2010-02-03 @ 13:11:36
Postat av: Linda

Tack det var snällt, jag håller tummarna för att han håller sig på vägen...

2010-02-03 @ 15:41:07
Postat av: pamela

Jo, det har ju varit en jättekul dag.HAHA. vääääldigt lång i alla fall, allt jag ser är snö. kommer säkert att drömma om snödrivor inatt

2010-02-03 @ 20:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0