Inte min dag i dag....

Ibland är det lite motigt. Har varit lite mycket och lite långa dagar de sista två veckorna, så då tär det lätt på humöret....Idag var jag här 06.15 för vi hade en begravning jag ville lägga en extra hand på och så skulle jag få en tidig leverans med brudblommor från Stockholm. Igentilgen är det ingen fara att vara här tidigt jag älskar att vara själv i butiken och njuter av tystnaden. Och allt började så bra och flöt på, begravningen blev underbart smyckad, brudblommorna blev rätt och jag fick en liten present....Sen vände det och allt blev galet och jag var väldigt arg, irriterad och rent förbannad.....Men nu är det bättre igen, lite mat, en treo och en hjälpande vän så löste sig allt!!!!

Så nu ska jag vara kreativ...........

Kommentarer
Postat av: Lena

Tack Linda med medarbetare,underbart vackert!

2010-12-03 @ 17:33:38
Postat av: jenny söderberg

jag har också märkt av dessa stressiga dagar, nämligen strulat bort min plånbok med allt som fanns där i.... kan rentav ha slängt den i soptunnan på jobbet i all hast... ja jag vet inte, men borta är den.... Sköt om dig och jobba inte ihjäl dig!!

2010-12-03 @ 22:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0