Inspirationskväll nr 8.....

I går kväll var jag på Stinsen här i Söderköping. Jag har nog varit där i ca 5 år varje jul och endel påskar. Där är det upplagt så att folk får köpa biljetter för att vara med, i år var det ca 60 st julsugna besökare. Och så står jag och visar och inspirerar för att de ska få ideer och lust till att pyssla hemma. I går höll jag på i ca 1 1/2 timme och det verkade som om alla blev nöjda och tyckte det var bra.
På slutet har vi utlottning på de saker som jag gjort, brukar vara väldigt uppskattat.



Helt klart en lyckad kväll.


Kommentarer
Postat av: jenny söderberg

hur många kvällar orkar du med!!!

jag brukar ha en kurskväll varannan vecka... nu till veckan blir det 2 st och den 14.e 1 st.

2010-12-03 @ 22:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0