Fredag....

Det är fredag i dag och jag åkte hemifrån 06.10. Inte en bil mötte jag och inte en människa har jag sätt....Konstigt för det är ju inte allt för tidigt, många måste ju vara i farten så dags. Men jag känner mig ensam på jorden i varje fall. Om jag nu är ensam på jorden.....undra om det är någon ide att jag går ner i källaren och planterar...för vem ska köpa det i så fall???
Bäst jag gör det, jag har lovat att göra det och så småning om måste väl några vakna....

Just det JAG ÄR LEDIG I MORGON.....yes så mysigt. Sista lediga dagen innan jul!

Ha en underbar fredag, och glöm inte vara med i tävlingarna...skynda skynda det är snart dragning på båda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0