Blev bara en.....

Den här helgen skulle vi ha haft två brudbuketter, men det blev bara en. I onsdag ringde en otröstlig bruds mamma, bröllopet var inställt på grund av dödsfall i familjen. Jag tänker så på henne, jag vet hur hon planerat och längtat till lördagen den 28/8, hennes stora dag, dagen då hon skulle bli fru. Den dagen kommer men är nu fram skjuter, hennes beställning hänger här hos oss och väntar på ett nytt datum.

Inget man kan göra kan få det att bli lättare eller bättre, det är bara så hemskt och måste vara så fruktansvärt jobbigt. Jag tänker på dig Beata och önskar det bästa för dig...Känner ni lika, se hennes sida och lämna en styrkekommentar!!!

 


Det blev en handbunden brudbukett med mycket murgröna och hjärtan på tråd i hänget, så att buketten får en droppformad känsla. Gran prix rosor och Vendela rosor är vad som är i helgens buketten och så murgröna och hjärtan på tråd runt om och i fallet. För att hålla samman det gröna har jag använt lockad guld spoltråd och guld spoltråd med pärlemopärlor.


Kommentarer
Postat av: Therese

Min bukett! Den var jättefin och dagen var verkligen underbar. Tack för ett bra jobb! :-D

2011-04-01 @ 15:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0