Totalt slut....

Jag var så trött i dag att jag var tvungen att ta ledigt, jag orka inte ta mig ur sängen. Det har varit en jätte rolig vecka men väldigt jobbig, mycket jobb, tungt jobb, varmt, svettigt, mycket stressigt, långa dagar, tjureri, hårda ord, sanning och kärlek..... och gud så kul vi haft, så mycket vi skrattat, jag säger bara....gud vag jag är svettig, hundarsle, jag måste på ica, jätte snygg inte alls ful, trappa utan trappsteg, jag har hugg!!!!

Tack alla ni goa Caesar tjejer och killar, jag behövde den här veckan, jag behöver er!!!
Men nu är jag slut, helt slut.....



Jag kunde sälja också, gick skitbra, jag är jätte nöjd och stolt över mig själv. En del var ju lättare än andra, men nog lyckades jag med en del merförsäljning. Det var bara så kul....Det västa var att jag fick lite panik när jag inte hade någon kund, jag gick på toa en gång om dagen och då sprang jag tillbaka för att inte missa någon kund. Och så var det så jobbigt att vara ledig på lördagen då jag själv skulle shoppa, för då missa jag ju allt....men jag var ju tvungen!!
Men jag tror jag tjänade in min lön.....


Kommentarer
Postat av: Karin

DU var ju bara bäst!!!! Vart på ica idag? det har jag 3ggr ;-) Behöver dig med!!! Även om du mest skäller på mig.... :-) Love you!!!

2010-08-16 @ 22:33:48
Postat av: Frida

DU var bäst sis, utan protester. Tack för att jag fick dela allt kul med er!

2010-08-17 @ 00:24:18
URL: http://fridaand.blogg.se/
Postat av: Liselott

Kul!!!

2010-08-17 @ 17:20:25
Postat av: ulrika

Tack underbara Linda- we love y

2010-08-18 @ 10:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0