Unik present...




Vad ger man i dop present, och framför allt vad ger man till killar i dop present???

Klart man vill ge något fint, något extra, något man kan minnas att man fått. Jag ut gick från mina killar, från Adam han är nu 7 år och tycker det är så häftigt med smycken. Han gillar att ha halsband och har alltid ett grovt oxiderat silver halsband på sig. Så jag tänkte att ett halsband kanske inte är så fel...bara det är killigt. Jag gick till Gabbi på Guldmakeriet i Söderköping, med hjälp av henne designade jag mina egna halssmycken till små killarna ett till Herman och ett till Love. Jag tycket att de blev super snygga och är jätte nöjd. Nu får jag hålla tummarna att killarna också gillar dem och vill använda dem sen......

Extra roligt är ju att jag vet att ingen annan har lika!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

super fin pressent, we like alot! Tack än en gång!

2010-08-22 @ 21:08:21
URL: http://thesteinerwife.blogg.se/
Postat av: Liselott

Verkligen jättefina doppresenter!

2010-08-23 @ 20:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0