På väg...

Så ja nu är väskan packad och jag är snart på väg igen. Dena gång blir jag borta en hel vecka,, jobbigt och kul.....Känns som om jag just nu borde vara hemma, men det ska på samma gång bli skönt att få lite distans. Och jag styr ju inte heller över när mässorna är.

Ja ja jag ska i varje fall till Stockholm och bygga Formex mässan jul 2010. Och när bygget är klart ska jag stanna och sälja för Caecar Collection. Det ska bli kul, endå en nu väg i mitt liv....sälja kan jag ju det vet jag men till mina små kunder i lilla Söderköping...Nu gäller det hela Sveriges florister och butiksägare!!!


Kommentarer
Postat av: Liselott

Ta fram din charmiga sida och bestäm dig för "att nu ska du sälja som f*n"...

2010-08-09 @ 18:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0