I varje fall sol i dag....

Varför känns allt så tråkigt och jobbigt just nu...man kan väl inte redan fått en höst depression! Det är klart att i dag lyser solen och det känns varmt och skönt, men jag jobbar så vad gör det...Jag har inte ens någon inpiration till att blogga, vad ska jag skriva om...Har ingen lust att jobba och ändå så har jag så mycket att ta tag i...Jag är helt enkelt less på allt, kan inte ens baka på kvällarna!
Men nästa vecka bär det av till stockolm och formex. först ska jag bygga monter och sedan ska jag för första gången vara med och sälja...nervös!! Sen så måste jag också hinna iväg och köpa in lite till butiken, för vi behöver ju lite nytt spännande, så på lördagen kommer mamma och sis upp för att vara smakråd. Jag hoppas på att det ska ge mig lite extra kick och inspiration....

JAJA SLUTA GNÄLL NU.....dax att börja vattna!!

Jag ser ju glad ut i varje fall!!

Kommentarer
Postat av: Kaksmulan

Vi har alla våra dagar men det brukar se ljusare ut nästa dag, hoppas det blir så för dig ;)

Gör en vacker blombukett till dig själv, det är du värd. Kram och hoppas det snart känns bättre!

Gun

2010-08-05 @ 14:01:25
URL: http://kaksmulan.se/
Postat av: Linnea

I know how you feel...

2010-08-05 @ 15:27:04
URL: http://linneasblommandevarld.blogg.se/
Postat av: Liselott

Kom igen...du är ju bäst ju!! Kram

2010-08-05 @ 15:58:38
Postat av: Anonym

Oroa dig inte för säljandet, jag tror att en kvinna som du kan sälja vad som helst. Allt omkring dig tycks vara vackert. -Nej, jag "stöter" inte på dig ;-) jag är bara imponerad av din skaparkraft.



Nu har jag bakat hallontårtan jag frågade om, hur man skriver ut receptet. Jättegod.



Med vänlig hälsning

Elis

2010-08-06 @ 16:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0