Forever...

Min present till min syster. Man vill ju något fint något extra, något man kan ha länge, något som inte går ur stil....Vad gör man då??? Jo enkelt man går till Guldmakeriet i Söderköping och pratar med Gabbi, hon löser alla problem. Verkligen, jag menar allvar vill man ha något extra gå till henne och hon hjälper er att designa i stort sätt vad som, och det är ju så kul att ge bort något med en tanke. När jag var hos henne helt förvirrad efter att sett massa olika armband kom vi på att vi istället skulle göra ett, så med mina ideer och önskemål, och hennes kunskap skapade vi det här. Enkel stilrent och bara så snyggt och använbart.

Jag säger bara ta er till Söderköping och Guldmakeriet!!!!



Armbandet har samma bredd som våra nya Humanity armband. Sis fick även ett brunt sådant och tanken var att hon skulle kunna ha dem tillsammans. Humanity armbanden har ju silvertext och det är så rätt med ett silverarmband till då.

Tack igen Gabbi...Du är bäst!

Kommentarer
Postat av: Liselott

Jättefint! Vilken härlig syster du är!

2010-08-29 @ 13:33:04
Postat av: Karin

ÅÅÅÅÅÅ!!!!! Så fint!!!!!! Lyckliga Tessan!!!

2010-08-29 @ 13:52:28
Postat av: Anonym

ja, jag är lycklig! Jag har inte bara ett fint armband med mina barns namn, jag har världens finaste storasyster också!

2010-08-29 @ 18:50:07
URL: http://thesteinerwife.blogg.se/
Postat av: Karin

Ja det har du verkligen och lillasyster med!!!Armbandet passar verkligen världens finaste Tessan!!! Massa GRATTIS från oss!!!

2010-08-30 @ 07:27:22
Postat av: ulrika

Så himla snyggt!!!

kram ulle

2010-08-30 @ 09:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0