Så tråkigt....

Gud vad jag hatar att vänta, sitter som en hök över telefonen i hopp om att någon, typ resebyrån ska ringa och säga när jag kan åka. Jag har ingen bil så jag kommer ingen stanns och jag har städat här hemma för jag inte har något annat att göra, ser på samma nyheter hela tiden, kollar alla bloggar jag brukar typ ca100 gånger, funderar på om jag glömt packa något, funderar på om jag ska ta bort lite kläder, för blir det mindre dagar behövs ju mindre kläder, tänker att är jag hemma i morgon så kan jag ju faktiskt lika bra jobba, funderar på om jag ska gå ut med hunden....Fast igentligen känner jag mig helt slut och vilsen och orkar inte att göra något, borde kanske gå och lägga mig och dra täcket över huvudet, fast ha telefonen väldigt nära...

Håll tummarna för att allt löser sig snabbt snidigt och bra...SNÄLLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0