Jag och mina killar...

Vi ska på semester v.27....äntligen ska vi åka alla fyra och i dag har jag bokat en vecka till Turkiet med all inclusiv. Det ska bli så underbart och vi behöver det, vara bara vi familjen. Så som vi jobbat den sista tiden, vi hinner inget och alla helger är vi så trötta att vi bara är hemma. Så då får vi i varje fall en vecka till sammans i sommar. Det finns inget bättre än att komma bort hem i från, för då är man ledig man kan inte göra något och alla problem måste lösas utan mig. Å det ska bli så skönt!!

Ps: Någon som vill låna en gammal, döv och blind hund en vecka :)

Tack Liselott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte helt bestämt än.

2010-04-13 @ 18:32:25
Postat av: linda

jo det är det...

2010-04-13 @ 18:50:56
URL: http://aklejatrend.blogg.se/
Postat av: Liselott

Kul för er, trevlig resa!

2010-04-13 @ 19:38:05
Postat av: farmor

låter som en bakelse skulle vilja vara med i smeten

2010-04-13 @ 21:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0