Dumt att chansa....

Nu måste jag, helt klart jag bara måste...Hur skulle det kännas om hela gata vann och inte vi...nä jag måste. Måste köpa minst en lott i postkodslotteriet, men kan bara inte chansa. Och då tänker ni jaja hon tror hon ska vinna, omöjligt, hur många postnummer finns inte i Sverige....så sant, så sant.
Men av alla dessa nummer valdes i går 605 95..och vart ligger det, jo det är ju vårt älskade Karstorp och mamma har varit smart och köpt 3 lotter, just det 3 lotter och nu har de vunnit av alla dessa postnummer!!!!!

På söndag ska familjen var i hörsalsparken på en TVinspelning för att hämta ut sin vinst, nu är det ingen miljonvinst, men ändå en bra vinst och med chans på en bil...Så man kan vinna!

Köp en lott ni med så ni inte missar något!!


Kommentarer
Postat av: Liselott

Vad kul!!

2010-04-23 @ 20:15:06
Postat av: karin

Jag håller alla tummarna å alla andra fingrar med för fam Andrsson!!!!!!!!! Och dig med om du köper!!!!!

2010-04-24 @ 10:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0