Utan att skämmas.....

Jag kan nu åter igen parkera akleja bilen hemma på parkeringen utanför huset utan att skämmas....ibland kan jag erkänna att jag inte gör den bästa reklamen för akleja här hemma, jag är inte så bra på att ta hand om mina uteplanteringar.Men nu har jag planterat nytt så nu kan jag bära huvudet högt och utan problem parkera bilen.....NU är det bra reklam...

 

Fint va?

Har bara tagit ett par tvåfärgade ljung, vit prydnaskål, silverek och lime färgad höstfägring. Och  så har jag ju såklart lite snygga saker från Caesar collection, grodan boll och en lite vit trälyckta...allt finns så klart att köpa på Akleja!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättefint då....många vackla blommor då...sel bättle ut än i fledagsnatt näl vi skjutsade hem dig då..hihi...!!

2009-09-13 @ 17:29:17
Postat av: Liselott

Håller med Jenny! Det bästa: hon stavar till och med rätt :-)

2009-09-16 @ 21:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0