52 pall.....

I dag har jag varit på Göta´s, våran blomstergrossist och jobbat, för i helgen är det mässa och 1 års jubileum. Jag har skapat och skapat, till och med varit i skogen och letat material, ibland blir jag förvånad över mig själv, och vad jag kan! Jag har ivarje fall försökt att göra inspirerande planteringar, med massor av "pynt" och krukor från Caesar Collection så att Marko(bossen på caesar) som kommer på lördag ska kunna sälja massvis med varor. jag hoppas att jag lyckats!
Ska dit i morgon också, det tar tid att vara kreativ.....

Lite saker att ta hand om, typ 52 pall....

När jag åkte hem i dag så kom alla växter till mässan....det kommer att finnas massa att välja på...Så på måndag kommer vi att ha överfullt i butiken!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för mässa?

2009-09-17 @ 22:07:15
Postat av: Anonym

det är en inköpsmässa gör oss handlare, mest med växter och snittblommor.

2009-09-18 @ 06:47:59
Postat av: ulrika

Va grejer, jag vet att Marko kommer att bli nöjd och på något sätt så känner man sig väldigt lugn när man vet att du har ett finger med, det blir alltid så fint. Du e bäst!!



kramen ulle

2009-09-18 @ 14:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0