Stanley...

Så var det dax igen....men jag lovar det är sista shoppingen här i Hongkong. Idag var vi på stanley market...bästa marknaden med barn kläder(om vi inte räknar med Kina).
det är så underbart på den här sida av Honkong(strand sidan) det är verkligen som att vara utomlands, ja jag vet att jag är det redan! Men här är det som att vara i Grekland, med strandpromenad, utomhus serveringar, semeserfolk i shorts(om man bortser från mig i svarta långbyxorna då) Ja ja skit i det, vi fick ivarje fall shoppa igen.


  

We love it....


Kommentarer
Postat av: tessan

jag vill också vara där, shoping shopping shopping! Hur har det gått för dig, får grejerna fortfarande plats i väskan??? Litar på dig men se till att tacka dina behov först. Kram kram BTW. mamma och jag fixa lite pynt till affären igår, någon måste ju sköta ruliansen när du är ute och roar dig!!!!Kram

2009-10-19 @ 08:04:22
URL: http://thesteinerwife.blogg.se/
Postat av: linda

Bra att ni klarar er utan mig, men det hade varit kul om du var med här...du skulle älska det, vem skulle inte det!

2009-10-19 @ 14:37:29
Postat av: Liselott

Finns det billiga kängor, typ getta grips, 14 hål?

2009-10-19 @ 21:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0