Jobb....

Idag hade vi faktiskt bara ett showroom, eftersom det är söndag. Så jag skäms nästan över att vi har varit rätt mycket lediga i dag med, jag som brukar säga att vi jobbar från morgon till kväll. MEN faktiskt i morgon börjar allvaret, då hämtas vi 9.00 och sen så har vi 5 showrooms att besöka och lika är det på tisdagen...så nu får vi jobba!

  

  

ja ibland hittar man massor och ibland inget...och ibland ideer åt andra... och ibland saker man ångrar sig på...och ibland undrar manvad har de för smak, vad är det här...det är inte lätt för det finns så mycket och det gäller att hitta nålen i höstacken....och sen få det att passa ihop med allt annat.


Kommentarer
Postat av: Anna Teddy

Karin är snygg i den färgen.

Dom där korgarna av tidningspapper såg jag på,,, Indiska tror jag det var väldigt nyligen. Mjukisdjur av badrumsmattor? Trooooor inte det va! :)

Bordet på stora bilden, fast halvbord/hallbord och ca 80 cm brett är jag på jakt efter!! Beställ ett prov om ni hittar! ;)

2009-10-18 @ 18:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0